MB همه چیز برای موبایل

همه چیز برای موبایل و موبایل برای شما ! .:: برای دسترسی به تمام مطالب لطفا به آرشیو و موضوعات مراجعه کنید ::.

MB همه چیز برای موبایل

همه چیز برای موبایل و موبایل برای شما ! .:: برای دسترسی به تمام مطالب لطفا به آرشیو و موضوعات مراجعه کنید ::.

بازی موبایل NBA Pro Basketball

بازی موبایل NBA Pro Basketball به صورت جاوا برای گوشی های با سایز صفحه 320× 240  در سایت MB برای علاقه مندان به ورزش مهیج بسکتبال برای دانلود گذاشته شده . این بازی توسط شرکت بسیار محبوب  Gameloft ساخته و تولید شده است .  
 

 فرمت : جاوا  

      حجم : 78/1 Mb  

      سایز : 320*240

  دریافت فایل   

 

 کلمات کلیدی : بازی موبایل ، بازی بسکتبال جاوا ، بازی زیبا جاوا ، بازی موبایل NBA Pro Basketball ، ورزش مهیج بسکتبال .

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://tantalize.blogsky.com/

سلام
ممنون از لطف شما
من لینک شما رو با نام دلخواه خودتون قرار دادم
شما هم لینک منو با نام *خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا* قرار بدید
با تشکر
موفق باشین

حسین سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://pool24.persianblog.ir

سلام
من اجازه دارم از مطالب وبلاگ شما داخل وبلاگم استفاده کنم
با ذکر نام وبلاگ شما
اگر اجازه دارم خبرم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد