همکار

سلام

به یک دوست عزیز برای همکاری در این وبلاگ نیازمندم

این وبلاگ تا اطلاع بعدی بروز نمی شود

به دلیل بی  ادب بودن بعضی ها نظرات تاییدی شد

نصب و اجرای برنامه و بازی جاوا در گوشی های سامسونگ


در این آموزش موبایل قصد داریم شما را با چگونگی نصب بازی و برنامه روی مدل های مختلف گوشی های سامسونگ مانند D500 و D600 و D820 و D720 و D900 و E250 و P850 و X700 و بصورت کامل آگاه سازیم ، با ادامه مطلب همراه باشید.

 

java logo

 

ابتدا برنامه های زیر را از سایت تخصصی موبایل دریافت کنید:
 

نرم افزار JAD maker با حجم 147 کیلوبایت - دانلود

نرم افزار Softickppp و Uploader با حجم 1.1 مگابایت - دانلود

رمز هر دو فایل www.takmob.net میباشد .
 


روش نصب برنامه روی گوشی های سامسونگ :


1 -  اگر از کابل USB استفاده می کنید:  گوشي را به وسيله کابل USB به سيستم متصل كرده و مراحل نصب خودکار سخت افزار جديد را انجام دهيد . كابل USB را قطع كرده و برنامه USB Drivers را از داخل CD مجموعه Samsung PC Studio پيدا كرده و نصب كنيد پس از پايان پنجره نصب را ببنديد .

2 - اگر از بلوتوث (کامپیوتر) استفاده می کنید : برنامه bluesoleil را حتما نصب کنید که این برنامه به همراه بلوتوث روی CD همراه آن موجود است.بلوتوث را به USB رایانه متصل کنید . بعد از نصب برنامه bluesoleil رایانه را Reset کنید.و بعد از اجرای آن روی خورشید (گوی زرد رنگ) وسط پنجره دو بار کلیک کنید تا گوشی شما را پیدا کند. البته حتما بلوتوث گوشی خود را فعال نمایید. بعد از پیدا کردن گوشی توسط            bluesoleil در خط چین اطراف آن ابتدا شماره IP بلوتوث گوشی ظاهر می شود که با دوبار کلیک بر روی آن اسم گوشی نمایان می شود . سپس در دکمه های بالا ابزارهای روشن می شود که نشانگر سرویس دهنده های گوشی شما می باشد. به عنوان مثال درگاه ترتيبى (serial port)  یک سرویس دهنده است. ( از سمت چپ دومین گرینه ) موبایل را باید از طریق درگاه ترتيبى ( serial port ) به کامپیوتر وصل کنید.که با کلیک راست کردن بروی گزینه درگاه ترتيبى و انتخاب گزینه connect این ارتباط برقرار می شود . (پیامی که روی صفحه موبایل ظاهر می شود را با جواب مثبت پاسخ کنید (

به محض این که جواب مثبت را روی گوشی خود انتخاب کردید.بالای ساعت صفحه کوچکی باز می شود که خبر از اتصال گوشی به کامپیوتر را از طریق درگاه شماره ... می دهد.

3 - برنامه SoftickPPP221  را نصب کنید. در هنگام نصب یک پیغام خطا ظاهر می شود که آنرا ok می کنید. در هنگام نصب هم دو گزینه برای انتخاب به شما می دهد که شما را Use USB port in exclusive mode را انتخاب کنید. بعد از نصب برنامه روی آیکون آن در کنار ساعت کلیک راست کرده و گزینه Register را انتخاب کنید. از شماره سریال زیر برای ثبت نرم افزار استفاده کنید:

Serial: 380A-017K-2EJF-2SEF


سپس روی آیکون آن کلیک راست کرده و از طریق کلیک روی Exit برنامه را ببندید.لازم است که یکبار سستم را در حالي كه گوشي با USB به كامپيوتر متصل است Reset (مهم)کنید.

4 - در حالی که گوشی به کامپیوتر وصل است، گوشی را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. کامپیوتر را نیز Restart کنید تا ویندوز هنگامی که گوشی به کامپیوتر متصل است بالا بیاید.

5 - با بالا آمدن سیستم، برنامه Softick خودبخود اجرا می شود. روی آیکون برنامه در کنار ساعت ویندوز دوبار کلیک کنید تا تنظیمات برنامه ظاهر شود. در پنجره ظاهر شده، روی برگه Bluetooth/Serial کلیک کنید و از آنجا گزینه ای را تیک بزنید که جلوی شماره COM آن /Device/ss_mdm0نوشته شده است را و اگر نبود درگاه COM4 و COM5 انتخاب کنید.روی دکمه Properties در پایین کلیک کنید و Port speed را روی 19200 bps تنظیم و Flow control را روی Software (Xon/Xoff) تنظیم کنید.سپس ok را بزنید و پنجره اصلی برنامه را نیز ok کنید.

6 - روی نماد برنامه Softick کلیک راست کرده و گزینه Active PPP را انتخاب کنید. پیام خطای ظاهر شده را با کلیک روی دکمه Cancel ببندید.

7 - این مرحله در موبایل های سری D انجام می شود. به قسمت دنیای جاوا در گوشی بروید.(منو - برنامه های کاربردی-دنیای جاوا) در این قسمت گزینه Options را بزنید و Network settings را انتخاب کنید.اینجا در قسمت APN کلمه USB را بنویسید و در قسمت پایین،P_r_0X_y را Disable کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.در بسیاری اوقات اینکار لازم نیست و به سلیقه گوشی مربوط است.در حالی که گوشی به کامپیوتر وصل است، گوشی را خاموش کرده و دوباره روشن کنید.

اگر مراحل را تا انتها انجام دادید و برنامه نصب نشد می توانید این تنظیمات را هم انتخاب کنید :

APN : USB و Login Id : 1 و Password : 1

البته این مرحله (مرحله 7) اختیاری است . این مرحله را در روش بلوتوث انجام ندهید.

کد زیر را هم برای فعال نمودن نصب جاوا روی گوشی هیا سری D حتما وارد کنید:

*#9998*52824678255#

با اینکار پیام فعال شدن ( Active ) ظاهر می شود برای غیر فعال کردن هم همین کد را وارد کنید.

8 - برنامه Uploader را اجرا كنيد و گزينه ADD را بزنيد و فايل jad مربوط به برنامه جاوا ( JAR ) خود را انتخاب كنيد .

توجه نکته : اگر فايل jad موجود نبود برنامه JAD maker را اجراكنيد و سپس فايل jar مربوطه را با نشانگر موشواره روي پنجره JADmaker رها کنید تا فايل jad آن ذر كنار فايل jar ايجاد شود .

اگر چند بازی یا برنامه را می خواهید همزمان نصب کنید، می توانید همه آنها را بطور همزمان وارد برنامه Uploader کنید. ولی این بازی ها پشت سر هم وارد گوشی نمی شوند و پس از وارد شدن هر کدام، آن بازی از لیست حذف شده و شما باید بازی بعدی با زدن دوباره کد به گوشی انتقال دهید.

9 - کد شماره 1: *#52828378# یک منو ظاهر می شود.( این کد در از این منو گزینه دوم Ota type setting را انتخاب و از منوی بعدی نیز گزینه دوم serial bearer ota را انتخاب کنید. انجام این کار برای فقط یک بار کافی است.)

نکته: در مورد گوشی های سری D کد های زیر را به جای *#52828378# در این مرحله بنویسید:

کد شماره1 :  #*536961# سپس دکمه قطع مکالمه

کد شماره2 :  #*536963# سپس دکمه قطع مکالمه

کد شماره3 :  ##*5737425 یک منو ظاهر می شود.گزینه اول PPP UP را انتخاب کنیدو بقیه مراحل مانند گوشی E250 و D900iاست.

10 - به منوی قبلی برگشته و گزینهSerial test و گزینه اول PPP UPرا انتخاب کنید و سپس USB را انتخاب کنید. (اگر از بلوتوث برای نصب استفاده می کنید باید گزینه دوم یعنی Bluetooth را به جای USB انتخاب کنید.)اینکار را یکبار انجام دهید در صورت تکرار این مرحله، گوشی Reset می شود و دوباره باید USB انتخاب کنید.با انتخاب آن خود بخود به منوی قبلی منتقل می شوید.

11 - حالا از منوی موجود گزینه دوم Serial download یا در منوی فارسی"دانلود پورت" را انتخاب کنید. برنامه شروع به بارگذاری می کند و نوار نصب ظاهر می شود. پس از اتمام بارگذاری برنامه اجرا خواهد شد. برای خروج از بازی یا برنامه ، دکمه قرمز رنگ را فشار دهید و yes را انتخاب کنید.

تا زماني كه USB يا بلوتوث را خارج نكرده ايد مي توانيد با انتخاب مجدد برنامه در Uploader و زدن كد *#52828378#و انتخاب گزينه Serial download  می توانید باز هم برنامه ، نصب كنيد . پس از قطع اتصال بايد مرحله 10 را مجددا تكرار كنيد.

توجه نکته 1 : ممکن است نصب جاوا روی گوشی شما فعال نباشد .برای فعال کردن نصب جاوا از کد *#8999*4678255#استفاده کنید.این کد در برخی گوشی ها جواب می دهد.

توجه نکته 2 : گزینه Serial test با کد #*5737425# نیز قابل دسترسی است.



  



تم 7610 (درخواستی)

Theme Information Here... دانلود

Theme Information Here... دانلود

Theme Information Here... دانلود

Theme Information Here... دانلود

                            منبع: سایت lasyk

 

آهنگ ورزشی جدید و کمیاب

سلام دوستان این هم یک آهنگ زیبای ورزشی خیلی خیلی کمیاب و زیبا که خودم براتو آپلود کردم

اگه یادتون باشه این آهنگ توی برنامه ای به نام جاذبه که از شبکه ۱ پخش می شد.

خب بگذریم

حجم آهنگ: ۱.۴۶ MB طول: 1:36 (یک دقیقه و 36 ثانیه)

دانلود آهنگ

اطلاعیه

سلام

تا اطلاع ثانوی وبسایت بروز نمی شود. به بزرگی خودتون ببخشید

اگر مشکلی در استفاده از وب سایت پیدا کردید حتما منو خبر کنید فعلا خدانگهدارتون ممنون از نظراتتون

حرکات هیجان انگیز با توپ(کلیپ)

توپ فوتبال

آنهایی که با فوتبال آشنایی کاملی دارند می دانند انجام دادن حرکات زیبا با توپ و زدن روپایی مهارت بالایی را می خواهد.

اوج هیجان و مهارت با توپ را می توانید در کلیپی که آن را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم ببینید.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری     

دانلود  

منبع: سایت تبیان

از نظرات شما دوستان عزیز ممنونم سعی می کنم از این به بعد بیشتر وبلاگ بروز شود.

گل نکونام به رئال مادرید(کلیپ)

شادی نکونام پس گلزنی برابر رئال

جواد نکونام ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در دیدار با رئال مادرید گلی زیبا و به یاد ماندنی را به ثمر رساند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در بازی تیم های رئال مادرید و اوساسونا که در ورزشگاه برنابئو برگزار شد 4 گل از خط دروازه ها عبور کرد، اما گلی كه جواد نكونام، هافبك ایرانی اوساسونا زد، شكل خاصی داشت.

نكونام فراتر از خط دفاعی رئال مادرید توانست با ضربه سر کاناوارو و کاسیاس را مغلوب خود کند و دروازه رئال را فرو بریزد تا بعد از دایی ، مهدوی کیا و هاشمیان که موفق به گلزنی برابر تیم های مطرح اروپایی شده بودند وی نیز دروازه تیم بزرگی همچون رئال را باز کرد.

دیدن گل را به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم.

دانلود

منبع: سایت تبیان

برای دانلود این گل زیبا راست کلیک + save target As

مسعود شجاعی و جواد نکونام دمتون گرم

پوستر از بازی tekken

سلام دوستان اینم چنتا پوستر جدید از بازی  tekken 6 در ۳ اندازه

امیدوارم خوشتون بیاد

موزیک ورزشی جدید

                                     

                                               موزیک 1                     Download

                                              موزیک  2                     Download

                                              موزیک  3                     Download

                                              موزیک  4                     Download

                                                        منبع: سایت تبیان